zaterdag 15 oktober 2011

Cursus 'Schilderen naar hartelust'

Schilderen naar hartelust, 3e cursusochtend

De opdracht die we deze ochtend kregen, lag mij minder goed en daarom ben ik thuis opnieuw aan de slag gegaan met... een poes. Wat vind ik dat scheuren van papier toch leuk om te doen. Als ik de gescheurde vellen op de achtergrond laat vallen, ligt het er plots heel anders dan ik in gedachte had. Yes!



Oranje poes


De achtergrond heb ik gemengd met de twee koele kleuren citroengeel en permanentrood purple, de kleuren van de poes zijn gemengd met de warme kleuren crimson en cadmiumgeel. Achter de poes heb ik aluminiumfolie gelijmd, dat ik vooraf met rood en blauw heb ingesmeerd en uitgewreven.

Pluim Schilderijen
Acryl en gemengde techniek
50 x 65

Geen opmerkingen:

Een reactie posten