donderdag 1 november 2012

Artez Vooropleiding

Een volgende opdracht voor het vak Product Design was het maken van een sieraad voor een doelgroep. Ik had B in mijn hoofd voor mijn doelgroep. En voor hem heb ik een sieraad ontworpen. Op de opleiding ging ik aan de slag met het materiaal dat ik bij me had: dekseltjes van goudkuipje smeerkaas en touw.



Thuis ging ik met het concept aan de slag. Ik wilde sieraad er duur uit laten zien. Het moest een armband worden. En het leek me wel leuk om er ook echt iets voor B in te maken. Hij houdt van frisse jonge meisjes en daarom heb ik frisse jonge meisjes uit tijdschriften gescheurd en in het sieraad verwerkt. Bij de armband horen een bijpassende ring en broche.



Voor het vak Product Design was de opdracht om het sieraad te fotograferen op je doelgroep. Dus B kwam nieuwsgierig geworden door mijn verhaal op een avond bij mij langs. Trots heeft hij het sieraad geshowd, zodat ik er mooie foto's van kon maken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten