zondag 4 september 2011

Ginkelse Heide

Ginkelse Heide
Ik vond het een uitdaging om de Ginkelse Heide te gaan schilderen. Die week kon ik de auto van mijn zus gebruiken en dat maakte het een stuk gemakkelijker om met mijn schildersezel, verf en kwasten naar de hei te gaan. Vanaf Wageningen met de fiets is toch een pittig stukje.

Drie schilderijen
Ik heb op de Ginkelse Heide drie schilderijen in acryl gemaakt. De eerste is gemaakt langs de Renkumseweg in het Zuid-Westen van de Ginkelse Heide. De tweede is gemaakt langs de Verlengde Arnhemseweg aan de Noordkant. Het derde acryl schilderij is ook gemaakt langs de Verlengde Arnhemseweg, maar dit keer bij zonsondergang.



Ginkelse Heide, Renkumseweg




Ginkelse Heide, Verlengde Arnhemseweg




Ginkelse Heide bij zonsondergang, Verlengde Arnhemseweg



Pluim Schilderijen
Acryl op papier 50 x 65
augustus 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten