vrijdag 30 september 2011

Cursus 'Schilderen naar hartelust'

Schilderen naar hartelust, 1e cursusochtend

Vandaag was onze eerste cursusochtend bij 't Venster in Wageningen. We zijn met een groep van zes vrouwen en een enthousiaste docente. In totaal zijn het zes ochtenden, een korte cursus dus. Aan het einde van de cursus wil ik een schilderij hebben gemaakt voor mijn zus. Op het schilderij komen alle dieren te staan, die bij haar in de tuin leven, samen met haar twee katten. De stijl die we als inspiratie hebben, is de Cobrastijl.



Poes met spin

Hierboven zien jullie het resultaat van mijn eerste cursusochtend. Ik heb de achtergrond opgezet met acrylverf, de poes en de spin heb ik gescheurd uit papier en daarna op het schilderij gelijmd. Ik vind het echt een leuke manier van werken, omdat je door het scheuren hele spontane vormen krijgt.

Pluim schilderijen
Acryl en gemengde technieken
65 x 70 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten