zondag 4 september 2011

Binnenveld Wageningen en Rhenen

Binnenveld tussen Wageningen en Rhenen
Het binnenveld is een prachtig gebied tussen Wageningen, Bennekom, Ede, Veenendaal en Rhenen. Het is een beschermd gebied dat bestaat uit weilanden en in de verte zie je de Utrechtse Heuvelrug.

Ik heb er twee schilderijen in acryl geschilderd. Beide keren kwam een boer uit de omgeving langs om te kijken wat ik aan het doen was. De eerste keer kreeg ik zelfs een lekker kopje warme thee aangeboden, omdat het zo koud was. Tijdens het schilderen ontmoet ik veel mensen die het leuk vinden om te zien wat ik aan het doen ben.


Het eerste schilderij in acryl heb ik gemaakt langs de Kanaalweg bij Wageningen. Het tweede schilderij heb ik gemaakt bij zonsopgang op de Zijdvang richting Achterberg en Rhenen.





Binnenveld, Kanaalweg Wageningen



Binnenveld, Zijdvang Achterberg/Rhenen


Pluim Schilderijen
Acryl op papier 50 x 65
augustus 2011



Geen opmerkingen:

Een reactie posten